2018 áprilisában a TLC bemutatta a Trading Spaces újjászületését (amely a Nate & Jeremiah By Design 2. évad premierjét kísérte); az évadbemutatót és az azt kísérő sorozat különlegességet 2,8 millió néző látta, ezzel a hálózat 2010 óta a legmagasabb minősítésű szombati főműsoridőt jelzi.
Tlc műsor online elérhető a musor.tv weboldalon méghozzá teljesen díjtalanul, és sorban sem kell állnia az újságárusoknál, hogy megtekintheti az eheti tlc programot. 2018 márciusában a Discovery Communications megvásárolta a Scripps Networks Interactive -t, és átnevezték Discovery, Inc. -re. A TLC elnöke, Nancy Daniels elhagyta a hálózatot, hogy a Discovery tényhálózatának vezető márkatisztje legyen, és a távozó Rich Ross helyére lépjen. A Scripps Networks fő programozója, Kathleen Finch váltotta fel a Discovery életmód-hálózatának vezető márkatisztviselőjeként, felügyelve többek között a TLC -t és a korábban az SNI tulajdonában lévő hat hálózatot. 2019-ben a HGTV és a TLC bemutatta egy másik korábbi TLC sorozat, a While You Were Out közösen megrendezett újjáélesztését; új epizódokat vetítettek egyszerre mindkét hálózaton, a HGTV pedig az epizód másik oldalát sugározza, és inkább a felújítási folyamatra összpontosít.
A TLC története az Appalachian Educational Satellite Project (AESP) 1972 -es megalakulásához vezet. Az Education, and Welfare és a NASA szándékában állt az oktatási, karrier- és egészségügyi programokat műholdon keresztül továbbítani, hogy televíziós oktatási anyagokat biztosítsanak az Appalache -vidéki állami iskoláknak és egyetemeknek. Az ARC javaslatot nyújtott be az ESCD-ben való részvételre és az (1974-ben pályára bocsátott) ATS-6 kommunikációs műhold felhasználására, hogy költségmentesen terjesszék a „karrier-oktatási” programokat a tanároknak. Bővebb leírásért és a teljes műsorért nézzen be a musor.tv-re.