2021. március 12.
Bruno Banani – a márka és ami mögötte van

A Bruno Banani egy német divatcég, amelynek székhelye Chemnitzben található. 2009. március 11-én Bruno Banani piacra dobta az Advansa környezetbarát szálát, a Biofylt, az 1. osztályú Oeko-tex szabvány szerint.

[wp_ad_camp_1]

A társaságot 1993. november 1-jén Wolfgang Jassner üzleti közgazdász, mint többségi részvényes, és Klaus Jungnickel alapította Mittelbachban (ma Chemnitz) a volt állami tulajdonú VEB Trikotex vállalat épületeiben. Kezdetben a férfiak fehérneműjét 15 varrónővel gyártották, és hamarosan a nők számára is készítettek. 1999-ben a vállalat Chemnitzbe költözött, ahol körülbelül 100 embert foglalkoztattak a gyártásban és évente körülbelül 1 millió ruhaneműt készítenek. Később női és férfi kollekciók és fürdőruhák gyártásával bővült a cég. Az életmód szektor engedélyezett termékei, például női ruházat, férfi ruházat, illatanyagok és lakástextíliák egészítik ki a kínálatot. A legfontosabb licencpartnerek a Coty Inc. nemzetközi parfüm- és kozmetikai csoportok voltak valamint a Hamburg Otto Group. A Coty kezeli az illatkészlet engedélyezési jogait, amely állítólag Németország első számú parfümmárkája.

Ezenkívül a Bruno Banani 2000 óta bővíti saját értékesítési hálózatát, jelenleg 12 outlet áruházzal rendelkezik Németországban és külföldön. Körülbelül 122 millió euró márkaértékesítést értek el 2018-ban.  Bruno Banani 17 országba exportál, például Oroszországba, valamint Európa más országaiba, Kínába és Ausztráliába. A Bruno banani underwear GmbH fehérneműtervezésével és rendezvénymarketing kampányaival nemzetközi figyelmet kapott. A társaság marketingstratégiája számos reklámot tartalmazott a német televízióban és politikai indíttatású többcsatornás kampányokat, például a „fehérnemű selejtezési prémiumát”.

Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs