2021. február 04.
A Cacharel márka története

A Cacharel egy francia ruházat, parfüm és kiegészítő márka, amelyet 1962-ben alapított Jean Bousquet. A Cacharel mintákat fiatalos stílusuk, nőiességük, könnyedségük, kifinomultságuk és élénk színek felhasználása jellemzi.

[wp_ad_camp_1]

Cacharelt 1962-ben Jean Bousquet (homme politique) hozta létre Nîmes-ben, aki 1964-ben alapította az azonos nevű társaságot. Cacharel nevét a garganey (Anas querquedula, egy kis kacsa) helyi nevéről kapta. Jean Bousquet egy varrógép-eladó fia volt; gyermekkora óta elmerült a ruhakészítés világában. Szabónak tanult egy műszaki főiskolán, és két évig dolgozott tervezőként, mielőtt visszatért Párizsba, hogy saját divatházát alapítsa meg Le Marais-ban. Első kollekciójának sikere inspirálta Cacharel létrehozására. A Cacharel minták jellemzőek fiatalos stílusukra, nőiességükre, könnyedségükre, finomításukra és élénk színeik használatára összpontosulnak. Az első blúzkollekció párizsi bemutatása vidámságával és a nők modern látásmódjával hívta fel a figyelmet. A seersucker blúz és az elülső borító 1963-as bemutatása az ELLE magazinban Cacharelt a nemzetközi porondra emelte.

1975-ben Bousquet megbízta a L’Oréalt, hogy készítsen parfümöt márkájához; a sikeres Anaïs Anaïs 1978-ban indult. Ezt követte Cacharel pour l’Homme, Loulou, Eden, Loulou Blue, Eau d’Eden, Noa, Nemo, Gloria, Amor Amor, Amor Amor Eau Fraiche, Noa Fleur, Noa Perle, Promesse és Amor pour homme parfümjei. A legújabb parfüm, amelyet piacra dobnak, a “Liberté”, egy narancssárga chypre, friss citrusos jegyekkel, a hagyományos “chamonix” francia sütemény ihlette, fás és olyan alapjegyekkel, mint a pacsuli. A Libertét a reklámkampányokban a brazil származású modell, Gisele Bündchen jelenti, aki egyben a Cacharel Parfums márka új arca is, Kate Moss nyomán.

Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs