2013. február 21.
Vidám módszerek a hatékony lazításra

A mai rohanó világban egyre kevesebb idő marad arra, hogy pihenjünk, hogy lazítsunk egy kicsit, viszont erre nagyon is figyelni kell, mivel a szervezetünknek szüksége van arra, hogy olykor regenerálódjon. Ha keresi a hatékony módját a lazításnak, hogy egészségesebb, feszültségektől minél inkább mentes életet éljen, akkor olvassa el cikkünket, ami remek tippeket ad.

Először is állíts össze egy kívánságlistát. Képzelj el mondjuk öt-tíz dolgot, amit az elkövetkezendő hónapokban szeretnél mindenképpen véghez vinni. Fontos, hogy engedd el magad miközben összeállítod a listát, hiszen így reálisabban tudsz gondolkodni. A vizualizáció nagyon fontos, kívánj bármit. Ha naponta többször is megcsinálod a vizualizációs gyakorlatot, akkor annak kis időn belül meg lesz az eredménye.

Öltözz olyan cuccokba, melyekben jól érzed magad. Nyugodtan ajándékozd meg magad és vegyél pár új ruhát, melyben csodásan érezheted magad. Nagyon jót tud tenni az ember lelkének, ha kicsit törődik magával és kényezteti is magát, nem csak a lelkét, de a testét is. Állj a tükör elé és dicsérd magad bátran, mondhatsz bármit, nem az számít, hogy mit mondasz, hanem az, hogy hangosan kimondd, így sokkal jobban fogod magad érezni.

Tölts el egy kis időt a konyhában. A főzés jótékony hatással van a lélekre és nyugtató erővel is bír. Nem kell azonnal Gordon Ramsaynek lenned, a lényeg, hogy egy finom kis ebéddel vagy vacsival lepd meg magad és lekösd a gondolataid, közben pedig élvezd az illatok és az ízek harmóniáját.

Nevess minél többet, hiszen most már tudományosan is bizonyított tény, hogy a nevetés pozitív hatással van az egészségünkre. Remekül tudja ellensúlyozni a stresszt, ami jelentős mértékben hozzájárul megannyi betegség kialakulásához, valamint a nevetés növeli az ellenálló képességet, erősíti az immunrendszert. Próbálj minél többször tudatosan is jókedvű lenni.


Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs