2018. december 18.
Miről kell lemondanunk, ha fogyni szeretnénk?

A nők többsége egész életében elégedetlenkedik a súlyával és mindig valamilyen fogyókúrát követ annak reményében, hogy elérje az álomtestsúlyt. Annak érdekében nagyon sok mindenre hajlandóak vagyunk mi nők, hogy ezt a súlyt ne csak elérjük, de akár tartani is tudjuk. De ehhez pár szabályt fontos betartani.

Sokaknak nem okozunk meglepetést, ha azt mondjuk, hogy a tiltólistán első helyen a cukor szerepel. Ugyanis nagyon sok probléma forrása a túlzott cukor fogyasztáshoz vezethető vissza. Az, hogy épp a cukor került első helyre azt valahol belül mindenki tudja, ugyanis nagy mennyiségű fogyasztás esetén nagyon ártalmas lehet a szervezetünkre. Egy felnőtt számára az ajánlott napi bevitel a napi 6 kiskanál lenne, ám az átlag akár a négyszeresét is elfogyasztja egy nap alatt. A gondot főként az jelenti, hogy nagyon sok olyan élelmiszer is tartalmazz cukrot, melyről a legtöbb esetben nem is gondolnánk. Ide sorolható pl. a gyümölcsjoghurt és a felvágott is. A másik tiltólistás termék a gyümölcslé.

Nagyon sokan azt gondolják, hogy egészséges, amit elfogyasztunk és, hogy nagy százalékban tartalmazz gyümölcsöt, ám az apró betűs részben az is megtalálható, hogy a gyümölcs mennyiség mellett a cukortartalma is magas. Ebből következik az, hogy nem ajánlott a fogyasztása azok számára, akik vigyázni szeretnének a vonalaikra, illetve fogyni szeretnének. A következő mumus a fehér lisztből készült termékeket listája. Ugyanis nagyon gyorsan megemelik a vércukorszintet és ennek pedig az lehet a következménye, hogy gyorsan megéhezhetünk. Ezért ajánlott inkább a teljes kiőrlésű termékeket választani. Mivel azok sokkal egészségesebbek és táplálóbban is egyben. Továbbá meg kell még említeni az alkoholt és az egészségesnek álcázott müzlikkel és gabonapelyhekkel is.


Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs