2018. november 26.
Insomnia ellen, fogyasszunk magnéziumot

Tudományos tény támassza alá, hogy mindenki szervezetének szüksége van magnéziumra, de legfőképpen az időseknek és a nőknek. Ugyanis nálunk jelentkeznek legnagyobb számban az alvatlanság tüneti. Melyen a rendszeres magnézium pótlással sokat javíthatunk.

Az insomnia, vagy másnéven álmatlanság 63 %-ban nőknél, míg a férfiak esetében csak 54 %-ban jelentkezik a kutatások alapján. A napi 400-500 milligramm magnézium pirula szedésének mellékhatásaként hasmenés jelentkezhet, ezért is ajánlottabb a nyugodt alvás érdekében a bőrön át bejuttatni a szervezetünkbe, így elkerülhetjük az ilyen kellemetlenségeket. Ma már kaphatunk olyan magnézium pumpákat, melyek gyors segítségnek bizonyulnak alvásproblémák és éjjeli görcsök esetén. Ezek a pumpák nagyon erős magnézium koncentrátumot tartalmaznak. Amennyiben napi rendszerességgel szeretnénk alkalmazni, akkor ez lehet a leghatékonyabb módja, miszerint bejuttathatjuk a szervezetünkbe a szükséges magnézium mennyiséget. A különböző étrendkiegészítőkben alkalmazott magnézium-oxid általában nem tud teljes mértékben felszívódni a szervezetünkben.

A pirula vagy tabletta formában bevitt magnézium sok esetben 93%-ban nem oldódik fel, így mind lerakódik a belekre. A fel nem szívódott magnézium, súlyos hasmenéssel járhat, mindaddig még a szervezetünkben megtalálható az effajta lerakódás. A pumpás kiszerelésben kapható magnézium koncentrátum olajos állagú, ám nem olaj. A készítmény valójában csak ásványi sókból és vízből áll. Az alvászavarokkal küzdőknek ajánlott a kipróbálása. Elegendő csak annyit tennünk, hogy esténként a homlokunkat, kézfejünket, illetve a mellkasunkat jól átdörgöljük vele. A magnézium koncentrátum egy bizonyos sós érzést kelt a bőrön.


Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs