2014. február 14.
Hogyan eddzünk futópadon?

Ha kint tombolnak a mínuszok, senkinek sincs kedve kimozdulni még akkor sem, ha egyébként szereti a szabadtéri sportokat, és fontosnak tartja, hogy vigyázzon az egészségére és a vonalaira. Szerencsére ilyenkor is számos lehetőségünk van a testedzésre, járhatunk például uszodába, konditerembe, aerobikórára, vagy otthon is tornázhatunk egy fitness-DVD-re.

Ha a futás a kedvencünk, de nem akarunk megfázni, télen helyettesítsük a Margitszigetet egy futópaddal. Arra készüljünk fel, hogy padon könnyebb futni, mint a szabadban, hiszen itt nem kell előre tolnunk magunkat, mindössze egy helyben tartanunk, így ha tavasszal ismét kimegyünk a terepre, lehet, hogy egy kicsit fel kell tornásznunk a teljesítményünket.

A heveder megfelelő szorosságát állítsuk be; ugyanis, ha túl laza, folyton megáll majd a szalag, ha pedig túl szoros, tönkremehet a motor. Futás közben ne fixírozzuk állandóan a kijelzőt, próbáljuk meg élvezni magát a mozgást. Ha kicsit monotonnak találjuk, hallgassunk közben zenét az okostelefonunkon.


Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs