2018. október 29.
A reklám története – 3. rész: az első sikeres „reklámhadjárat”

A 19. században bekövetkező technikai újításoknak és az a korabeli profi szövegíróknak köszönhetően  korlátlanul terjedhettek a különböző sajtótermékek, és így a hirdetési felületek is rohamosan növekedtek. Az analfabetizmus viszont abban a korban is igen nagy problémát jelentett, de mint mindig mindenre, erre is találtak egy hatékonynak bizonyuló megoldást.

A reklám története – 3. rész: az első sikeres „reklámhadjárat” bővebben elolvasható az atpszovegiras.hu weboldalon, ezért megéri benézni hozzánk, ha önt is érdekelnék a reklámok és azok története. Az első igazán sikeres „reklámhadjáratot” tekintve, mindenképpen beszélnünk kell Thomas J. Barratt-ról. Ő volt az az ember, aki egyedi módszereivel a Pears szappant sikerre tudta vinni. Ő az egyszerűség jegyében gondolkodott, nem bonyolította a reklámokat. Mivel az elkészített szappanokat a felsőbb rétegeknek tervezte elsősorban, megvette a divatosabb és modernebb festmények szerzői jogát. Miután ezt megtette, rányomtatta, hogy „Pears soap” , és egy szappant vagy néhány buborékot szerkesztett ezekre. Ez a módszer is, mint mindegyik, lenyűgözött mindenkit. Azokat a nemesebb családokat, akik nem ezeket a szappanokat használták gyakran meg is szólították.

Amennyiben bármi kérdése lenne a reklámokkal kapcsolatban, vagy önnek is van egy terméke amit reklámozni kíván, akkor nyugodtan vegye fel a kapcsolatot barátságos ügyfélszolgálatunkkal és csapatunk segít majd önnek. Kérdések felmerülése esetén forduljon bátran barátságos ügyfélszolgálatunkhoz a 30 445 9128 telefonszámot tárcsázva, vagy küldjön e-mailt bátran az atpszovegiras@gmail.com e-mail címre, és kollégáink minden érdeklődő rendelkezésére állak majd. Ha ennél is több részletet és információt szeretne megtudni a reklámokról, akkor látogassa fel az atpszovegiras.hu-t.


Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs