2020. október 26.
A Hugo Boss márka és felemelkedése

A Hugo Boss AG márkát gyakran BOSS néven emlegetik. Ez egy német luxus divatház, amelynek központja Metzingenben, Baden-Württembergben található. A cég ruházati cikkeket, kiegészítőket, cipőket és illatanyagokat árusít. Hugo Boss az egyik legnagyobb német ruházati vállalat, amelynek globális árbevétele 2019-ben 2,9 milliárd euró volt.

A céget 1924-ben Hugo Boss alapította, és eredetileg általános ruházatot gyártott. Az 1930-as években a náci párt felemelkedésével Boss megkezdte a náci egyenruhák gyártását és értékesítését. Boss végül a háborús német kormányt látta el egyenruhával az olyan szervezetek számára, mint a Hitler Youth és a Waffen-SS, ami az értékesítés jelentős növekedését eredményezte. A második világháború és az alapító 1948-as halála után Hugo Boss az egyenruháról a férfi öltönyre kezdte fordítani a hangsúlyt. A cég 1988-ban lépett a nyilvánosság elé, és még abban az évben bevezette az illatkészletet, 1997-ben felvette a férfi és női ruhadiffúziós vonalakat, 2000-ben egy teljes női kollekciót adott ki, valamint 2006–2007-ben a gyermekruhákat gyártott, és azóta jelentős globális divatházzá fejlődött. 2018-tól világszerte több mint 1113 kiskereskedelmi üzlete van.

Hugo Boss legalább 6.102 értékesítési ponttal rendelkezik 124 országban. A Hugo Boss AG közvetlen tulajdonában több mint 364 üzlet, 537 monobrand üzlet és több mint 1000 franchise tulajdonban lévő üzlet van. 2009-ben a BOSS Hugo Boss volt messze a legnagyobb szegmens, az összes értékesítés 68% -ával. Az eladások fennmaradó részét a BOSS Orange 17% -kal, a BOSS Selection 3% -kal, a BOSS Green 3% -kal és a HUGO 9% -kal tette ki. Két alapvető márkája létezik, a Boss és a Hugo. A termékeket számos helyen gyártják, beleértve a vállalat saját gyártási helyeit is: Metzingen, Németország; Morrovalle, Olaszország; Radom, Lengyelország; Izmir, Törökország; és Cleveland, Egyesült Államok.


Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs