2020. október 02.
A H&M márka és ami mögött van!

A H&M Group szerte a világon eléri a divat szerelmeseit, és nagy utat tett meg azóta, hogy 1947-ben megnyílt az első Hennes üzlet a svéd Västerås városban. Ma izgalmas és fenntartható módon kínálják a világ divatját és formatervezését.

Új női divatlánc nyílt Svédországban, új és progresszív koncepcióval 1947-ben: gyakran frissülő divat megfizethető áron. A 60-as és 70-es években a termékkínálat növekszik, hogy lefedje a férfiak, csecsemők, gyerekek és fiatalok divatját. A világméretű terjeszkedés első lépéseit is megteszik. Az európai terjeszkedés folytatódik, és a H&M divatja először válik elérhetővé az interneten. A H&M nyugatra és keletre egyaránt elkerült, és ezután új márkák kerülnek a családba, Karl Lagerfeld pedig meglepő bejelentést tesz a divat világában. A H&M megnyitja az első üzleteket a déli féltekén, a régi ruhadarabok új életet kapnak, és elindul az & Other Stories, majd az ARKET. A H&M csoporton belül létrehozott egy független márkát Párizsban és Stockholmban található stúdiókkal. Ezek 2013-ban jöttek létre.

A gyors terjeszkedés folytatódik: ma már vannak H&M üzletek Európában, Észak-Amerikában, Ázsiában, a Közel-Keleten, Afrikában, Dél-Amerikában és Ausztráliában. 2014-ben az új H&M Sport divatos, funkcionális szövetből készült sportruhákkal jelenik meg az egész család számára. A H&M Beauty mindenki sminkigényét kielégíti, mivel a speciálisan tervezett smink-, testápoló- és hajformázó termékek teljes skálája 2015-ben lép színre. A merész és bomlasztó ötletek kifejlesztésének felgyorsítása érdekében, amelyek hozzájárulhatnak a divat körvonalának lezárásához, a The Global Change Award 2015-ben indította el a H&M Alapítványt. A Global Change Award egy olyan kihívás, amelynek célja a korai újítások ösztönzése, amelyek felgyorsíthatják az átállást a lineárisról a körkörös divatiparra, azzal a céllal, hogy megvédjék a bolygót és életkörülményeinket. Ehhez csatlakozott a H&M is.


Kapcsolódó bejegyzések

Megosztás

Szerzőről

hunprobalazs